Lämna klagomål
Hos SevenDay Bank gör vi vårt yttersta för att tillgodose en god service och säkerställa att du som kund är nöjd med din upplevelse hos oss. Om du är missnöjd med hanteringen av ditt ärende eller anser dig felbehandlad uppmanar vi dig att lämna in ett klagomål.
Hur går det till?
Du kan lämna in ditt klagomål genom att kontakta vårt Kundcenter via telefon, mejl eller brev. Det går även bra att använda dig av formuläret nedan. Våra handläggare lyssnar in och dokumenterar vad som har hänt och har därefter till uppgift att utreda och besvara klagomålet. Handläggaren ansvarar för att bedömningen av klagomålet görs enhetligt och att berättigade klagomål leder till rättelse. Vårt mål är att du ska få återkoppling inom 7 bankdagar.
När du klickar på Skicka godkänner du att skicka dina uppgifter till SevenDay Bank och att vi kommunicerar med dig via icke krypterad e-post.
Varför är det viktigt att lämna in mitt klagomål?
En väl fungerande klagomålshantering ger konsumenterna möjlighet att få sina intressen tillgodosedda. Detta är betydelsefullt för att upprätthålla allmänhetens förtroende, både för SevenDay Bank och för den finansiella marknaden. En god hantering av klagomål ger också SevenDay Bank möjlighet att identifiera problem, åtgärda dessa samt vidta förebyggande åtgärder. Vi tackar dig för att du tar dig tid att lämna in ditt klagomål och hjälper oss att kontinuerligt bli bättre.